מינויים

פרופ' אילן דלאל מונה למנהל אגף הילדים בבית החולים וולפסון

פרופ' דלאל משמש זה כחמש שנים כמנהל מחלקת הילדים בבית החולים בחולון. בתפקידו הקודם כיהן כמנהל המחלקה לרפואה דחופה בילדים

פרופ' אילן דלאל, מנהל אגף הילדים ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

המרכז הרפואי וולפסון בחולון הודיע אתמול (ב') על מינויו הרשמי של פרופ' אילן דלאל למנהל אגף הילדים בבית החולים. בקיץ הקרוב עומד וולפסון לחנוך בית חולים חדש לילדים – מהלך שהוא מגדיר כאסטרטגי עבורו. פרופ' דלאל משמש זה כחמש שנים כמנהל מחלקת הילדים בבית החולים. בתפקידו הקודם כיהן כמנהל המחלקה לרפואה דחופה בילדים (מיון ילדים) במשך תשע שנים.

פרופ' דלאל מומחה בתחום הטיפול באלרגיה בילדים. לזכותו נזקפים מאות מקרים של גמילה מאלרגיה קשה ומסכנת חיים לאלרגנים מגוונים, ביניהם לפריטי מזונות שונים.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, בירכה את פרופ' דלאל עם כניסתו לתפקידו החדש וציינה שצפויים לו "אתגרים מקצועיים משמעותיים לאור פתיחתו הקרובה של בית החולים החדש לילדים. ללא ספק, מדובר ברופא ומנהל מקצועי בעל יכולות יוצאות דופן. בזכות נסיונו ארוך השנים והישגיו הרבים הוא נבחר לתפקיד".

פרופ'  דלאל אמר: "אני שמח לקבל על עצמי את התפקיד המאתגר. כל חיי אני פועל מתוך שליחות למען ילדים, וכעת תהיה לי הזכות להעמיק את השליחות הזו ולהרחיבה – לא רק למען הילדים תושבי האזור אלא למען ילדים באשר הם. אנו ב'וולפסון' מטפלים בילדים מכל קצוות תבל".

נושאים קשורים:  ד"ר ענת אנגל,  פרופ' אילן דלאל,  מינוי,  חדשות,  רפואת ילדים,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
14.11.2019, 19:28

אין ראוי מפרופ' דלאל לקבל את המינוי הזה. עלה והצלח