חדשות

המרכז הרפואי איכילוב יקים שלוחה במערב ראשון לציון

ביה"ח איכילוב בתל אביב הגיש לעיריית ראשון לציון בקשה להקצאת שטח להקמת מערך תמיכה קדמי במערב העיר בשטח בנוי של כ-50 אלף מ"ר

הדמיה של שלוחת המרכז הרפואי איכילוב בראשון לציון: אוקא אדריכלים -אורית ווילנברג וקרן ידווב

המרכז הרפואי איכילוב בתל אביב הגיש השבוע לעיריית ראשון לציון בקשה להקצאת שטח להקמת שלוחה (מערך תמיכה קדמי) של בית החולים, במערב ראשון לציון, במתחם ה-1000, בשטח בנוי של כ-50,000 מ"ר. ועדת ההקצאות בראשון לציון העניקה לתכנית אישור עקרוני, שלאחריו תפורסם התכנית להתנגדויות, כמתחייב בהליך תכנון ובנייה וכן את אישור מועצת העיר.

לפי התכנית, שעשויה עוד להשתנות, שלוחת בית החולים איכילוב אמורה להיבנות בשני שלבים: בשלב הראשון יוקם במבנה בן שתי קומות ובו מחלקות דיאליזה, אנגיו, חדרי ניתוח ואשפוז 24 שעות, מיון קדמי ומרפאות. האומדן המשוער של בניית שלב א' מסתכם בכ-94.4 מיליון שקל. עיריית ראשון לציון התנתה כי "איכילוב" יציג מימון עצמי של לפחות 66.08 מיליון שקל, כ-70% מסך המימון לשלב זה. בשלב הבא ייבנה מבנה של שש קומות בשטח ובהמשך מתוכנן בניין בגובה של עד 15 קומות, בהתאם לאישור העירייה.

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, צפויה להפוך לעיר השלישית בגודלה בחמש השנים הקרובות עם צפי של כניסת עוד כ-100 אלף תושבים חדשים. מערך כזה של בית חולים במערב העיר ייתן מענה לתושבי העיר והאזור כולו.

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון: "מדובר בבשורה אדירה לתושבי ראשון לציון ותושבי האזור ככלל. בית חולים, שייתן מענה רפואי לכל תושבי מערב העיר ובכלל ויאפשר גם הוספה של מקומות תעסוקה וגם מענה רפואי לתושבים שלנו ליד הבית. הבחירה של המרכז הרפואי איכילוב בראשון לציון היא הבעת אמון אמיתית ואני רוצה להודות לפרופ' רוני גמזו וצוותו על הבחירה בנו".

נושאים קשורים:  איכילוב,  ראשון לציון,  חדשות
תגובות
07.03.2023, 18:51

בהצלחה